Long Time No See

Assalamualaikum followers Tecktonik For Life .

Sebelum itu , aku nak mengaku yang aku bukan pemilik kepada blog ini . Maksud aku , yang sedang menaip entry ni ialah bukan pemilik blog ni . Aku ialah kawan dia . Kawan 'baik' dia . Tak payah tahu siapa . Aku menaip di sini tanpa ada kebenaran daripada dia . So , ada aku kesah ? Blog dia , blog aku jugak . Tapi , blog aku , blog aku la ! Ohh ya , I'm sorry for my behaviour . Aku juga ingin memohon maaf bagi pihak pemilik blog ini kerana blognya yang kurang memuaskan dan jarang meng-update entry-entry baru . If sesiapa ada rasa nak rejam kepala orang , jangan rejam kepala saya , rejam kepala pemilik blog ini . Dia lebih berhak . Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah *ketawa jahat* . Untuk dia heyy untuk dia heyy untuk diaa untuk diaaaaaaa ~ Okay annoyed . Okay Wan , aku minta maaf sebab update entry ni tanpa kebenaran hang . Soooooooooooooooooooooooooooo sorry ;)

Long time no see . Yes , long time no see you ollssssssssssssssssss *korang boleh agak lelaki or perempuan yang taip menatang ni* . Wahai followers blog TFL ni , korang tak rindu ke pemilik ni buat entry baru ? Ke memang korang tak pernah jejak pun dekat sini ??? Why korang tak pernah jejak ?!?!?!?!?!?! Spoil mood aku . No no no just joke . Aku sebenarnya taktau nak taip apa . Yelakan , tadi aku dah update new entry dekat blog aku ni . Tetiba je datang mood rajin aku nak tolong dia buat entry baru kat sini . Perhatian , kemungkinan entry ni akan agak panjang sedikit lebih daripada yang biasa punya . Apa yang korang rasa tentang blog ni ? Gempak tak ? Ke perlu ada penyesuaian ? Aku tahu soalan ni takkan dijawab oleh sesiapapun . Entah baca entah tidak . Ini bukan cakap berlagak ini cakap benar . Nak tahu siapa aku ? Pergilah check entry dia sebelum entry ni . Dia ada mention aku , tapi tak letak pun picture aku . Kejam right ? Huh . Eleh , tak letak pun takpa . Muka aku mahal . M A H A L .

Korang rasa dia handsome tak ? Maaf , rasa tu untuk lidah . Gila . Handsome mana boleh rasa . Gila again . K . Handsome tak dia ? Ada tak perempuan mana-mana yang sedang gilaikan dia ?  A D A  T A K ?!?!?! Saja je tu . Heyy , aku tengok gambar dia pun dah melt . Itu belum face to face lagi . Melt ? Oopppsss ~ kantoi pulak . Adesssss =.= bettter korang simpan je kegilaan korang tu *untuk perempuan sahaja* . Kang girlfriend dia dapat tahu , girlfriend dia serang korang macam sebelum ni , mampus korang ! Masa tu , jangan salahkan aku . Salahkan Wan . Wan bodoh . Gila . Sengal . K dah diam . Btw , dia nak SPM dah . Elok sangat lah blog ni jadi milik aku buat sementara . Betul tak pakcik ? Betul takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ?????????????????? *ketuk kepala dia bagi lagi pendek* . Tak rasa macam aku banyak merepek ke ? Ohh ohh ! Doakan untuk kejayaan dia serta doakan dia agar dia terhindar daripada perbuatan zina like kissing at the mouth even not face to face . Bodoh , its haram k . H A R A M .

Aku takleh tegur perbuatan diorang dah . Nanti dicop talam dua muka . Maaf yer , ini bukan entry balas dendam . Ini entry penuh dengan kasih sayang seluas lautan atlantik dan pasifik . Tahu lautan tu ? Tak tahu korang pergi belajar balik sebelum aku baling penyapu kat sorang demi sorang . Dear Farid Ikhwan , maaf sekali lagi kerana membuat entry ini . Agak ganas bukan ? Pandai-pandai hang edit sendiri lah nanti . Dear followers , maaf atas penggunaan bahasa yang agak kasar . Maaf yer sayang ? Hikhikhikhikhik k gedik . Lepasni kalau girlfriend dia serang aku sebab ni.................................. Ek eleh , macam aku takut sangat . Aku kuat k . K U A T . Dah , aku dah taktau nak taip apa . Konon nak tulis panjang-panjang . tapi haremmmmmmmmmmmmmm . Okay cakap banyak lagi . Terima kasih kerana membaca *turn on lagu istikharah cinta*



Ini aku dan dia . Percaya ? Muahahahahahahaha ! Sumpah bukan =.=

No comments: