kamu...


Sayangku,

      Sedarkah kamu ada seseorang yang sedang memerhatikan kamu dalam setiap langkahmu, kemana saja kamu pergi, memastikan kamu dekat di hati ku. Sebagai aspirasi aku sepanjang masa. Jika aku benar-benar berada dekat denganmu. aku akan memberitahu bagaimana perasaan aku terhadap  kamu, lihat ke dalam mataku jauh di dalam. Kamu akan memahami perasaanku. kamu boleh melihat ada bayang-bayang seseorang di mataku? Ia adalah kamu. Kamu dimataku. Adakah kamu telah kenali hatiku? adakah kamu tahu apa yang aku fikirkan? Perasaan yang sudah terlalu lama tersimpan. Tidak pernah rasa sebegini dengan sesiapa sahaja. I ask only one look.  berpaling dan lihat ke dalam mataku sekali lagi. Pandang sepuas-puasnya. just answer me with your eyes. Bagaimana kamu fikir tentang aku? aku tidak mengharapkan kamu untuk mengasihi ku kembali, tetapi aku hanya mahu kamu tahu perasaan ku. Aku mahu kamu untuk memahamiku, aku mahu kamu menjadi galakan untukku. Aku sudah simpan semua perasaan baik terhadap kamu, semua ini hanya untuk kamu selama-lamanya. I <3 YOU ^_^

No comments: